niedziela, 17 kwietnia 2011

Granatowa sukienka

Niedzielne popołudnie. Pełne nauki i powtarzania do jutrzejszego testu. Lecz na stardoll czasu nigdy nie za mało. ;)

Główną częścią mojej stylizacji jest granatowa sukienka z 3/4 rękawem. Dobrałam do niej czarne oraz złote dodatki i tak oto wyszła ta elegancka kompozycja.. ;D Całość uzupełniłam ciemna szminką oraz czerwonymi paznokciami.



sukienka - bisou
pasek - DKNY
torebka - Decades
rajstopy - archive
bransoletka - Hb sh
buty - DKNY, St. Trinians 2

3 komentarze:

  1. cudna! jestem strasznie ciekawa jak wyglądałaby na żywo :) fajne kolorki: granatowa sukienka i czarne dodatki :)
    oczywiście obserwuję i czekam na nowe posty :)
    PS: U mnie nowy post!
    www.rainbow-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się tu! :)
    Obserwujemy? ;*

    Zapraszam na mojego bloga, jestem CHŁOPAKIEM który interesuje się modą :) Możesz znaleźć u mnie wiele ciekawych zestawów ! :)

    http://boyfashionxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń